Veitsiluodon osasto - Taloudenhoitajan Blogi Taloudenhoitajan Blogi

08.02.2015

Pakko oli tämäkin villitys aloittaa eli plokin kirjottaminen. En ole some ihmisiä, mutta yritetään.
Viime vuosi oli äärettömän raskas hoitaa tätä taloudenhoitajan hommaa, kun jäsenistö väheni kertalaakilla vuoden aikana n.170 henkilöä. Irtisanomiset koskettivat kovasti ja ihmisten hätä. Työttömyyskassan paikallisena asiamiehenä sain olla mukana kuuntelemassa ja neuvomassa isommissa tilaisuuksissa, kuin myös kahden keskisissä.

Osaston syyskokous viime vuonna päätti uudesta lomatuki mallista. Lue kohdasta: /veitsiluodon-osasto/vapaa-aika/kuntoutustuki.html

Osaston taloudenpidossa seuraa tarkan euron aika, sillä jäsenmaksun tulo vähenee n.20 %. Kulu puolella on tehty säästöjä esim. viime vuoden syyskokous päätti lopettaa työväenlehtien tilaukset valvomoihin ja kahvihuoneisiin. Tilaukset loppuvat kuluvan kevään aikana ko. tilauksen päättyessä.

Ai niin meinasi unohtua, on ollut auki varataloudenhoitajan homma, onhan se vieläkin, josko satus jottain kiinnostavan, helppo nakki, parin vuoden aikana opetella varsinaisen hommat.