Katso kuvat

Mökki 4

Mökki 5

Näytä Kosinonniemi suuremmalla kartalla

Paperiosasto 25:llä on 5 kpl lomamökkejä Parikkalan kunnan Särkisalmella. Mökit ovat noin 20 neliömetrin suuruisia. Niissä on sähkölämmitys, liesi / uuni, jääkaappi ja kahvinkeitin sekä taloustavaroita. Kaikissa mökeissä on sängyt neljälle henkilölle.

Käyttöoikeus on kaikilla Simpeleen tehtailla vakituisesti työssä olevilla, tehtaalta eläkkeelle jääneillä sekä kaikilla Paperiliiton jäsenillä ammattiosastoon katsomatta.

Mökkejä vuokrataan viikon jaksoissa. Uuden varauksen voi tehdä sitten, kun edellinen vuoro on käytetty. Tilanteen niin salliessa voidaan mökki vuokrata myös viikonlopuksi (pe - su).

Liinavaatteet (joita kaikkien vuokraajien tulee käyttää) eivät kuulu mökin varustukseen, vuokraaja tuo ne mukanaan samoin kuin talous- ja WC-paperitkin. Mökkeilystä syntyneet talousjätteet vuokralainen toimittaa Tarvassaarentien risteyksessä sijaitsevaan aluekeräyspisteeseen ja biojätteet kunkin mökin kompostikäymälään.

Saunan käytöstä ja saunavuoroista löytyvät tarkemmat ohjeet mökeistä ja saunalta.

Viikkovarauksia otetaan vastaan ma - pe välisenä aikana päivätyöaikaan 7.30 - 15.30. Keskiviikon jälkeen mökki voidaan varata myös viikonlopuksi.

Mökkien käyttökorvaukset: Viikko mökissä maksaa 100€. viikonloppu 50€ ja caravaanarit 10€ /vrk. Juhannusviikko 150€.

Kodan käyttökorvaus 50€ / vrk

Perämoottori: 10€/vuokraus (max. 1 vko)     Avain Tsv:n toimistosta

Käyttökorvauksen voi maksaa suoraan tilille FI 7154 2808 2003 9645. Käytä viitteitä.  Mökki : 568005   Kota : 568034

Varauksen voi tehdä puhelimitse 050 5989 083 (tsv), 050 3217 831 (plm) tai 050 4112 108 (pj). Myös henkilökohtainen asiointi toimistossa on tietysti mahdollista!

Viikkovuokrausaika alkaa perjantaina klo 12 ja päättyy seuraavana perjantaina klo 10.00.

Caravan-matkailijoilla on mahdollisuus majoittua alueelle lyhyeksi aikaa, varaukset kuten mökkien vuokraajatkin (Saunan käytöstä sovittava mökeissä olevien kanssa).

Avaimen mökkiin saa Metsä Board Simpeleen portin info-pisteessä olevasta postilaatikosta ma - pe klo 7-16

Katso kuvat

Yleiskuvat

Kota

Sauna

Mökki 1

Mökki 2

Mökki 3

Mökki 4

Mökki 5

Mökit on nimetty ammattiosaston aikaisempien vaikuttajien mukaan:

Eetu (mökki 1) perustuu osaston perustavan kokouksen puheenjohtajan, Eetu Wäreen mukaan.

Otto (mökki 2) juontuu takavuosikymmenten persoonasta Otto Lehikoisesta, joka "muisti" tehtaan isännöitsijää pitkän ajan joulukortilla.

Petter (mökki 3): Osaston ensimmäinen, pitkäaikainen pääluottamusmies.

Apo (mökki 4) Niin ikään pääluottamusmiehenä, puheenjohtajana ja persoonana tunnettu Arvi Paakkinen ja

Tapsa (mökki 5): Pääluottamusmiehenä ja pottisopimusten tekijänä muistettu Tapani Kontiokorpi.

Hjalmar (sauna) Lappalainen, joka aloitti työelämässä Simpeleellä ja eri vaiheiden jälkeen toimi myös liiton puheenjohtajana.