Kajaanin osasto Kajaanin osasto 51

Osalle jäsenistä lähtee pe 22.4 ja pe 29.4 postitse muistutuskirjeitä. Muistutettavat avoimet jaksot ovat vuoden 21 3. ja 4. palkkaneljänneksiltä. Kirjeessä neuvotaan , miten jäsen saa ilmoitettua eAsioinninkautta maksuvapauteen oikeuttavan syyn.Näitä syitä ovat mm. työttömyys, palkaton  sairasloma ja opiskelu. Näissä tapauksissa jäsenmaksua EI tarvitse maksaa, mutta jäsenmaksuvapauteen oikeuttava syy tulee ilmoittaa, jotta aukot tiedoissa saadaan kuitattua kuntoon. Jäsenmaksuja  maksetaan vain, jos palkkatuloista ei ole peritty/maksettu itse jäsenmaksua. Kirjeessä on myös maksuohjeet. Jäsen voi olla tarvittaessa yhteydessä jäsenrekisteriin ja kysyä neuvoa.  Puhelinpalvelu voi ruuhkautua, joten suositaan sähköpostia   jäsenrekisteri@paperiliitto.fi.  Heidi Metsola, jäsenrekisteri

Paperiliiton  Kajaanin  osasto 51:n kevätkokous pidetään maanantaina, 16.5.2022 klo 12 alkaen Vaparilla Nurminiementiellä. Käsitellään vuoden 2021 tilit ja päätetään Vaparin ja osaston tulevaisuudesta. Kahvit tarjotaan ja makkaraa paistetaan. Tervetuloa!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Vaparin on suljettu talvikaudella 2021  / 2022 . Avaamisesta ilmoitetaan keväällä.

Lehtisetelin suuruus

Os.51 päätti sääntömääräisessä syyskokouksessa 2021 että ei myönnä lehtiseteliä jäsenilleen. Paperiliiton lehtiseteli on voimassa.

Hautausavustus

Kuolleen jäsenen oikeudenomistajille maksetaan hautausavustusta.

Lue koko uutinen →

OHJEET VAPARIN KÄYTTÄJILLE