Kajaanin osasto Kajaanin osasto 51

Keilausvuoro osastomme jäsenille joka kuukauden ensimmäinen maanantai klo. 15-16. Ilmoittaudu etukäteen keilakeskukseen puh. 08-637 330 tai kun saavut paikalle.

HUOMIO! Generaattorin "Eteisvärinää" esitys.  Osasto maksaa jäsenen ja hänen avecinsa liput. Muista esittää jäsenkorttisi ostotapahtuman yhteydessä ! Varaukset 040-818 9962.           Näytökset: to 21.11 klo.19,  su 24.11 klo.19,  ti 26.11 klo.19  ja 3.12 klo.19.

KLIKKAA TÄSTÄ LISÄTIETOA

Kaukaveden etu taas jäsentemme käytössä entisin ehdoin marraskuun ajan. Työssäkäyvät, eläkeläiset ja työttömät saavat 30 € edun uinti- tai kuntosaliranneesta tai niiden yhdistelmästä.  Muistetaan JÄSENKORTIN esittäminen kassalla ostotapahtuman yhteydessä  ja se, että etua käytetään vain YHDEN KERRAN.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Osasto 51:n syyskokouksessa 22.10 tehdyn päätöksen mukaisesti Vapari pidetään suljettuna marraskuun alusta maaliskuun loppuun. Syynä vähäinen käyttö kyseisenä aikana ja säästö sähkönkulutuksessa.

PIKKUJOULUT torstaina 5.12 klo. 18.00 alkaen Hotelli Scandik Kajaanissa, Koskikatu 3. Liput 10 € / jäsen, 10 € / avec. Liput ostettavissa Hotelli Scandikin respasta vain  11.11 - 21.11 välisenä aikana, käteisellä.

Lehtisetelin suuruus

Os.51 päätti sääntömääräisessä syyskokouksessa 22.10. 2019 että osasto maksaa jäsenille 30% työväenlehtien vuositilaushinnasta 2020.  Tuki  maksetaan yhden (1) lehden tilauksesta / jäsen.

Hautausavustus

Kuolleen jäsenen oikeudenomistajille maksetaan hautausavustusta.

Lue koko uutinen →

OHJEET VAPARIN KÄYTTÄJILLE