Kallioniemi Kallioniemi

Paperiliiton Varkauden osasto N:o 14 Ry:n vapaa-ajan viettoon hankittu Kallioniemi ostettiin osastolle vuonna 1963. Kallioniemessä aloitettiin jo samana vuonna, saunan kunnostus. Seuraavana vuonna rakennettiin suurempi päärakennus, johon tuli kahvio, keittiö ja tanssisali. Kallioniemen avajaiset pidettiin vuonna 1965 ja siitä tulikin paljon käytetty tanssipaikka.Vuonna 1986 osasto vietti 70-vuotisjuhliaan. Ahlströmiltä osasto sai lahjaksi hirret uuteen päärakennukseen. Ahlströmin puolesta hirret luovuttivat Seppo Hietanen, Pentti Nevalainen, Kai Korhonen, Auvo Nieminen ja Raimo Nurmi. Kesällä 1987 vietettiin jo uuden hirsitalon tupaantuliaisia. Kallioniemen käytön myötä toiveet ja vaatimukset kasvoivat osaston jäsenissä, joten vuonna 1991 rakennettiin isompi ja ajanmukaisempi sauna. Uudessa saunassa on tilaa noin 15 ja takkahuoneessa noin 20 henkilölle. Osasto halusi myös parantaa majoitus mahdollisuuksiaan ja rakensikin kaksi aittaa, joissa molemmissa on nukkumapaikat 2:lle hengelle. Lisäksi päärakennukseen on mahdollisuus majoittaa noin 10 henkilöä.
Kallioniemen kehittäminen näinkin mittavaksi vapaa-ajan viettopaikaksi on vaatinut monilta henkilöiltä paljon talkootyötä ja hyvää yhteishenkeä.
HALLITUS

KALLIONIEMEN KÄYTTÄJILLE
Paperiliiton Varkauden osasto N:o 14 ry toivoo miellyttäviä yhdessäolon hetkiä kaikille Kallioniemen käyttäjille.Majan tiloissa on myös mahdollisuus yöpymiseen, edellyttäen omia liinavaatteita tai makuupussia.
Tämän paikan tarkoitus on, että se tarjoaa viihtyisän ja asiallisen ympäristön käyttäjilleen, myös pitkälle tulevaisuuteen. Tämä toteutuakseen vaatii myöskin paikan käyttäjältä ehdottomasti mm, seuraavien asioiden huomioon ottamista.

Kallioniemen varaus:

Työsuojeluvaltuutetun ja Pääluottamusmiehen toimistolta Jukka Voutilainen 0405127350
Juha Leskinen  0405227612
sähköpostit: jukka.voutilainen@storaenso.com

Osoite Kallioniemeen : Iloahontie 50 A , 78480 Timola

Paikan varauksen suorittanut henkilö on vastuullinen yhdyshenkilö osastolle, tapahtuneesta käytöstä.
TUPAKOINTI KAIKISSA SISÄTILOISSA ON KIELLETTY
Puupintaisilla ja tulenaroilla tasoilla ilman asianmukaisia tulen ja kuumuuden kestäviä alustoja ja muutenkin rakennuksien välittömässä läheisyydessä ULKOTULIEN JA KYNTTILÖIDEN POLTTAMINEN ON KIELLETTY. Muistathan kerätä polttamasi ulkotulien jätteet pois pihasta ja mahdollisesti tien varresta.
Ison saunan kiuas toimii kolikoilla n. 3,50 euroa/tunti ( kaikki muut kolikot , paitsi 5 sent.)
Ennen paikalta poistumistasi huolehdi, että sähkölaitteet on kytketty pois päältä.
Kaikki ovet ja ikkunat on suljettu huolellisesti. Palauta siirtämäsi kalusteet omille paikoilleen.
Käyttöjälkesi siivous on suoritettu ja sisätiloissa syntyneet roskat on viety ulos jätesäiliöön. Kaikki vesihanat on suljettu.
Tapahtuneista vahingoista on aiheuttaja yksin, käyttäjät yhteisvastuullisesti tai varauksen suorittanut yhteisö velvollinen korvaamaan osastolle aiheutetun vahingon.
Vahinkotapauksissa, sekä havaituista kiinteistöön tai siihen liittyvien laitteiden toimintahäiriöistä ota heti yhteys osaston toimihenkilöihin.
Jukka 040-5127350 tai Juha  040-5227612
Käytön jälkeen avaimet palautetaan mahdollisimman pian StoraEnson portti 1:lle. Satakunnankatu
Käyttäkäämme yhteisiä tiloja niin, kuin toivomme vieraiden käyttäytyvän omissa kodeissammekin.

HALLITUS

TUPAKOINTI KAIKISSA SISÄTILOISSA ON KIELLETTY !

Nyt on mahdollisuus vuokrata astiastoa ( 20 henk.) päärakennuksen keittiössä. Astiat on lukollisessa kaapissa ja vuokra on ammattiosaston jäsenille 10 euroa , ulkopuolisille 20 euroa.
Astioitten käytöstä täytyy mainita varauksen yhteydessä.
Avaimen kaappiin saa työsuojeluvaltuutetulta tai pääluottamusmieheltä.

Uutinen julkaistu: 04.01.2014