Musarit 2016 Musarit 2016

MUSIIKKITAPAHTUMAN RANNEKKEIDEN

HINNASTA ALENNUSTA 2016

Osastomme hallitus on päättänyt tukea tänä vuonna jäseniämme 10€ / ranneke,

1 ranneke/jäsen. Lisäksi Paperiliitto tukee jäsenen lippua 22 eurolla, eli jäsenelle kokonais alennus on 32 €. Paperiliiton jäsenillä on myös mahdollisuus saada ilmainen lauantai päivän ranneke. Ostaessasi liput ennen 15.7.2016 musiikkitapahtuma antaa ennakkoalennuksen. Lippujen hinnat paperiliiton os.45 jäsenille alennuksineen ovat tänä vuonna seuraavat:

15.7 asti            15.7 jälkeen

Tapahtumaranneke to-su                             38 €                    48 €

Torstai päiväranneke                                     3 €                       8 €

Perjantai päiväranneke                                  3 €                       8 €

Lauantai päiväranneke                                   0 €                       0 €

Maksuksi käy myös työnantajalta saatu Mind & Body kortti, maksutapahtuman yhteydessä täytyy muistaa kortin tunnusluku! Myös Smartum ja Tyky kulttuurisetelit käyvät.

Liput ovat myynnissä tapahtumatoimistolla(puinen kanavakasöörin talo) Jylhävaaran ja Myllysaaren museon vieressä, esitä ostaessasi liiton jäsenkortti.

Tapahtumatoimisto on avoinna ma-pe 9-16.30

Mukavaa ja rentoa tapahtuma-aikaa toivottaa osaston os45 Hallitus!

Uutinen julkaistu: 14.06.2016