Kesäduuni Hakapirtillä Kesäduuni Hakapirtillä

OP Etelä-Pirkanmaa tarjoaa Kesäduunin 50 nuorelle OP:n piikkiin – kesätyöhaku käynnissä 19. huhtikuuta asti
Ensikosketus työelämään on nuorille tärkeä juttu. OP Etelä-Pirkanmaa etsi helmikuun ajan yhdistyksiä, jotka ovat kiinnostuneita tulevana kesänä tarjoamaan 15–17-vuotiaille nuorille kesätyön. Maaliskuun puolivälissä OP Etelä-Pirkanmaa valitsi tuen saavat yhdistykset ja on yhteydessä kaikkiin tukea hakeneisiin. Nuoret voivat yhdistysten tarjoamia kesätöitä 19. huhtikuuta asti.

Nuoria kannustetaan hakemaan Kesäduuni OP:n piikkiin -kampanjan kesätyöpaikkoja suoraan yhdistyksiltä. Kesätyötä voi hakea kuka tahansa 15-17-vuotias nuori. Kesätyöt sijoittuvat kesälomakauteen. Kesätyön pituus on kaksi viikkoa.

Nuori, hae kesätyöpaikkoja 19.huhtikuuta mennessä ja toimi näin:

Tutustu avoimiin kesätyöpaikkoihin ja hae työpaikkaa suoraan yhdistykseltä. Voit vastaanottaa vain yhden paikan, vaikka tulisit valituksi useampaan työpaikkaan.
Tee työsopimus ja sovi samalla sinut palkanneen yhdistyksen kanssa työajasta.
Haettavat kesätyöpaikat löytyvät täältä: https://www.lyyti.fi/e/?p=s&k=6b01D992961e86c47A

Hakapirtin kesätyö haku osoite : harri.honkala@upm.com

Lisätietoja : Tomi Eerola 0400209178

Kesäduuni OP:n piikkiin 2020 / Yhdistyshaku