Pirtin varaus tapahtuu sivun alalaidassa olevan lomakkeen kautta. Pääluottamusmies lisää nimesi ja varauksesi exel-taulukkoon.

Huom! Varauksentekijän on oltava itse paikalla varausaikana!

Pirtin käyttö Kesällä 2021
Kesäkauden varauksia voi tehdä 1.5. alkaen.   (2 vrk varausjakso kesän aikana 1.6 -31.9).  Varaukset mielellään oheisen lomakkeen kautta tai sähköpostilla pääluottamusmiehelle: pentti.suni@storaenso.com Huomiotavaa korona aikana:  Jokainen vastaa itse siisteydestä ja desinfionneista kun menee pirtille ja pois lähtiessä on pinnat pyyhdittävä ja normaali siivous suoritettava. Desifiointiaineet jokainen tuo tullessaan!(Käsidesi ym..) Pirtin avain! Portin ollessa miehittämätön on portin tuulikaapissa avainkotelo, joka toimii nelinumeroisella koodilla. Jos tarvitsette avaimen avainkotelosta, niin olkaa yhteydessä Penttiin 0400103896 tai Ristoon 0408314534

Kun portti on miehittämätön, niin palauttakaa vartijalta saamanne avain portin ulkopuolella olevaan lukittuun kulkulupa laatikkoon!

Kiinnittääkää siis erityistä huomioita siisteyteen, niin voimme turvallisesti käyttää pirttiä.

Varausjaksot kirjataan varausjärjestyksessä.Juhannus on normaalissa kesäajanvarauskäytänössä.(Jos varauksia useampia juhannukselle, suoritetaan arvonta varanneiden kesken) Juhannusvaraukset toukokuun loppuun mennessä!  Jos kesäaikana on vapaita jaksoja vielä 25.6, niin tällöin halukkaat voivat varata toisen jakson samalle kesälle. Ajantasaisen varaustilanteen voit tarkastaa tällä sivulla olevasta excel-taulukosta, jos et halua että nimesi ei näy exel-taulukossa valitse se lomakkeesta. Silloin taulukossa näkyy kohdallasi vain varattu.

ps.Ammattiosasto ei ota vastuusta mahdollisista koronatartunnoista.  Muistakaa  mahdollisesta  tartunnasta/taruntaketjusta ilmoittaa myös ammattiosaston puheenjohtajalle, niin voimme sulkea pirtin tilanteen niin vaatiessa. risto.kuivalainen@storaenso.com

t. Hallitus

Täältä löydät tämän hetkisen varaustilanteen exeltiedostona: LINKKI
Oman varauksen voit tehdä sivun alareunassa olevalla lomakkeella.

Tarkista varaukset ja vapaat ajankohdat exelistä linkin alta, ennen kuin teet varaukset.

Varausmaksu vuoden 2019 alusta 40€/ 2-vuorokautta ja lisävuorokausi 20€. Maksetaan paperiosasto 88.n tilille nro FI2488000710326179. Maksu suoritetaan viimeistään viikkoa ennen varausajankohtaa. jos henkilö peruu varauksensa tämän jälkeen maksua ei palauteta. Viestikenttään merkitään varaaja/varausaika. Vuoden 2019 alusta alkaen siirrytään tähän käytäntöön. Huolehdithan että paikat majalla ovat kunnossa myös jälkeesi tulevalle. Lisäksi on huomioitava, että elintarvikkeita ei saa jättää kaappeihin. Wc.tilojen"saattolämmitykset" tulee pitää talvikauden päällä. Pirtille on aina tehtävä varaus.
Roskat vietävä talviaikaan Lokakuu-Huhtikuu Kelvän risteyksessä sijaitsevaan jäteastiaan. Talviaikana ei ole roskien tyhjennystä.

Varaus-vrk vaihtuu klo 15.00. Pirtin säännöt: TÄSTÄ

Avain palautettava heti käytön jälkeen portille.

Pirtin varauslinkki (oma nimi): *
Varauspäivämäärä: *
Kirjoita tähän oma sähköpostiosoitteesi: *
Haluan että varaukseni näkyy exel-taulukossa: *

Pielisen pirtillä huomioitavaa! Jos jäteastia ei ole paikallaan se ei tarkoita sitä, että roskat viskataan pihalle. Talviaikaan ei ole jätehuoltoa, vaan roskat pitää ottaa mukaan tai toimittaa kantatien varteen.

Huom! Varauksentekijän on oltava itse paikalla varausaikana!

Pirtin käyttö Kesällä 2021

t. Hallitus