Simpeleen osasto - Ajankohtaista Ajan tasalla 2019 -tilaisuudet

Ajan tasalla 2019 -tilaisuudet Ajan tasalla 2019 -tilaisuudet

Tes-neuvottelut alkavat syksyllä. Tule päivittämään tietosi ajan tasalle.

Paperiliitto aloittaa syksyllä neuvottelut Metsäteollisuus ry:n kanssa. Näissä neuvotteluissa päätetään sinua koskevasta työajasta, palkasta ja työolosuhteista. Eli sinun työehtosopimuksestasi.

Paperiliitto jalkautuu seitsemälle eri paikkakunnalle ja järjestää kaikille paperiliittolaisille tarkoitettuja ajankohtaisinfoja paperiteollisuuden neuvottelutilanteesta syys–lokakuun aikana.

Lappeenrannassa tilaisuus järjestetään 24.9 kello 18.00 – 21.00 Finnkino Strandin tiloissa. Itse tilaisuuteen, jokainen ilmoittautuu alla olevan linkin kautta viimeistään 5.9. Mikäli haluat mennä tilaisuuteen Osaston järjestämällä yhteiskyydillä, ilmoittaudu Mika Viskarille 050-3217831 myöskin viimeistään 5.9. Yhteiskyyti lähtee Parikkalasta ja kyytiin pääsee myös matkan varrelta. Kyydin aikatauluista tiedotetaan myöhemmin.

Asian lisäksi tilaisuuksissa on tarjolla myös hyvää ruokaa ja viihdettä. Ja tes-vastaavien katsauksen jälkeen lavan ottaa haltuun Suomen menestynein drag-artisti Marko Vainio Divet Showllaan ja lavalla nähdään puolessa tunnissa 20 tähden artistitykitys aina Kaija Koosta Jorma Uotiseen sekä Paula Koivuniemestä Antti Tuiskuun. Shown timantintarkka parodia, energisyys ja vaatteidenvaihtonopeus on yksinkertaisesti vain koettava livenä!

Paikkoja on rajoitetusti, joten ilmoittaudu nopeasti.

Lue lisää Ajan tasalla - tilaisuuksista ja ilmoittaudu mukaan tästä

Uutinen julkaistu: 17.06.2019