PIETARSAAREN OSASTO 52          JAKOBSTADS AVDELNING 52

Pietarsaaren osasto - Jäsenedut - Jäsenetu Jäsenetu

Power Park !!! Power Park !!!

Riemua kaikille paperiliittolaisille!

Käynnistä kesä Paperiliiton perhetapahtumassa. Suosittu perhetapahtuma järjestetään lauantaina 15. kesäkuuta PowerParkissa Alahärmässä. Huvipuisto on pelkästään paperiliittolaisten käytössä koko päivän – ilmaiseksi.

Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki Paperiliiton jäsenet, myös työttömät, opiskelija- ja eläkeläisjäsenet. Jäsenen mukana voivat tulla hänen puolisonsa sekä samassa taloudessa asuvat lapset. Paperiliittolainen voi ottaa mukaansa myös lastenlapsiaan.

Portit aukeavat lauantaina 15. kesäkuuta klo 11 ja sulkeutuvat klo 19.

Tavataan PowerParkissa!

Muistakaa tilata liput Power-Parkkiin ennen 15.5 paperiliiton nettisivulta www.paperiliitto.fi. Liput lähetetään sähköpostiinne. Osasto 52 järjestää ilmaisen bussi kuljetuksen jäsenille ja omaisille 15.6 Powerparkkiin. Bussi lähtee Wilhelmiinasta 10.00 ja ajaa bussiaseman kautta, kotimatkalle bussi lähtee 19.30. Ilmottautumiset sähköpostitse johan.granlund@upm.com viimeistään 7.6. Jos tarvittsee kuljetusta.

Kom ihåg att beställa dina Power-Park biljetter innan 15.5 via www.paperiliitto.fi sidan. Biljetterna kommer som svarspost via din e-post. Avdelning 52 ordnar gratis buss för sina medlemmar samt anhöriga 15.6 till Power-Park. Bussen startar kl:10.00 från Wilhelmina och kör via busstationen, hemmåt startar bussen kl:19.30. Anmälning till bussen elektroniskt till johan.granlund@upm.com 7.6. Om du behöver skjuts.