PIETARSAAREN OSASTO 52          JAKOBSTADS AVDELNING 52

Pietarsaaren osasto - Ajankohtaista - Uutinen Uutinen

Paperiliiton XIV motoristitapahtuma – ilmoittautuminen on alkanut Paperiliiton XIV motoristitapahtuma – ilmoittautuminen on alkanut

Paperiliiton XIV motoristitapahtuma – ilmoittautuminen on alkanut

Hotelli Scandic Kemi, Hahtisaarenkatu 3, 94100 Kemi ( Kartta ), 9.–11.8.2019

Tänä vuonna motoristit kokoontuvat Kemissä.

Tapahtuman järjestelyistä vastaavat Kemin osasto 33 ja Veitsiluodon osasto 41.

Tapahtumaan ilmoittautumiset (viim:31.5.2019) Johan Granlundille sähköisesti (johan.granlund@upm.com) Ilmoittautumisten yhteydessä mainitkaa osallistujien paidan koko Tapahtumapaidan tekemistä varten, ja jos osallistuu yhteisajoon Lauantaina.

Perinteinen yhteisajo tapahtuu Toranda Eventsiin, jossa nautitaan lohikeitto lisukkeineen. Takaisin tullaan omatoimisesti ja on myös mahdollisuus käydä ostoksilla Haaparannassa. Lauantai-iltana Näköalaravintola Lumihiutaleessa on tarjolla mm. buffet ruokailu ja muuta ohjelmaa. Tapahtumapaikkojen ja yhteisajon reittikartat ovat nähtävillä paperiosasto 41:n kotisivuilla https://www.paperiliitto.fi/veitsiluodon-osasto/ajankohtaista/uutinen/ Tapahtuman ohjelmalehtinen jaetaan hotellin vastaanoton aulassa.

Majoitus: Majoituksen jokainen varaa ja maksaa itse. Hinta 78 € yhden hengen huone/vrk ja 98 € kahden hengen huone/vrk. Varaus varataan kiintiöllä Paperiliitto 2019. Varauskoodi 46782279. Hotelli Scandic Kemin puhelinnumero: +358 16 4654 012 ja sähköposti: kemi@scandichotels.com.

Uutinen julkaistu: 17.02.2019