PIETARSAAREN OSASTO 52          JAKOBSTADS AVDELNING 52

Pietarsaaren osasto - Ajankohtaista - Uutinen Uutinen

Laulu-Jaakkojen konsertti Laulu-Jaakkojen konsertti

Mieskuoro Laulu-Jaakot pitää perinteisen kevätkonserttinsa 26.4.2015 klo 17 Schauman salissa. Kuoron johtajana toimii Johannes Ahlvik. Teemana on meri, mihin viittaa konsertin nimikin: ”Meristä kaunein”. Konsertin monipuolinen sisältö tarjoaa musiikkielämyksiä jokaiseen makuun – kuulijoille tarjotaan perinteisen mieskuoromusiikin lisäksi annos uudempaa musiikkia ja muutama viihteellinen ikivihreä. Tervetuloa nauttimaan hyvästä mieskuoromusiikista.

Manskören Laulu-Jaakot håller sin traditionella vårkonsert 26.4.2015 kl: 17.00 i Schaumansalen. Kören leds av Johannes Ahlvik. Temat för konserten är havet och konsertens namn är "Meristä Kaunein". Konsertprogrammet innehåller såväl traditionell manskörsmusik som nyare material samt underhållande evergreens. Välkommen att njuta av högklassisk manskörsmusik.

Osasto 52 sponsoroi 10€/jäsen. (Paperiliitton jäsenkortti esittämällä)

Avdelning 52 sponsorerar 10€/medlem. ( Pappersförbundets medlemskort med)

Uutinen julkaistu: 21.04.2015