PIETARSAAREN OSASTO 52          JAKOBSTADS AVDELNING 52

Pietarsaaren osasto - Ajankohtaista - Uutinen Uutinen

Keskusjärjestöjen järjestämät yhteiset bussikuljetukset mielenosoitukseen perjantaina 18.9.2015. Löntagarnas demostration pä Järnvägstorget fredagen den 18.09.2015 Keskusjärjestöjen järjestämät yhteiset bussikuljetukset mielenosoitukseen perjantaina 18.9.2015. Löntagarnas demostration pä Järnvägstorget fredagen den 18.09.2015

Hei!

Mielenilmaisuja on riittänyt viime aikoina pilvin pimein, mutta nyt lähdetään liikkeelle pitkästä aikaa keskusjärjestövetoisesti. SAK, STTK ja Akava järjestävät yhteisen mielenilmauksen hallituksen mielivaltaa vastaan

perjantaina 18.9. kello 11 Helsingin Rautatientorilla

Pohjanmaalta lähtee yhteiskuljetus Helsinkiin. Bussi lähtee Vaasasta noin kello 4.45 ja paluumatkalle lähetään n. klo 14.00. Tutkaillaan ja kysellään, missä muualla bussin tulisi pysähtyä. (Tarpeen vaatiessa bussi voi lähteä esim. Pietarsaaresta.)

Ilmoittautumislinkki alla. Toiveet välipysähdyspaikoista voi jättää ilmoittautumisen yhteydessä omaan ruutuunsa. Meillä ei ole mahdollisuutta kierrellä kovinkaan paljon, toivottavaa siis on, että järjestelette yhteiskyytejä kolmostien varteen, esim. Seinäjokiset Jalasjärvelle, Kokkolalaiset Pietarsaareen jne.

Ilmoittautumiset mahdollisimman pian linkin kautta, kuitenkin viimeistään tiistaina 15.9. niin tiedetään kartoittaa reitti ja aikataulu tarkemmin.

Tapahtuman tunnisteet kaikissa kanavissa #STOP ja #pahafiilis

Uutinen julkaistu: 14.09.2015