PIETARSAAREN OSASTO 52          JAKOBSTADS AVDELNING 52

Pietarsaaren osasto - Ajankohtaista - Uutinen Uutinen

Huomio !! Päivitys !! Lähde mukaan Oulun ja Haaparantaan! Ajan tasalla !!! Huomio !! Päivitys !! Lähde mukaan Oulun ja Haaparantaan! Ajan tasalla !!!

Lähde mukaan Oulun ja Haaparantaan!

Ajan tasalla

Paperiliitto järjestää kaikille paperiliittolaisille tarkoitetun ajankohtaisinfon paperiteollisuuden neuvottelutilanteesta elokuun 17.8 Klo 18.00 Oulussa

Osasto 52 järjestää kuljetuksen ja majoituksen Scandic Ouluun 17.8 – 18.08 . 2017

Tämä tilaisuus on ilmainen jäsenille!

Ohjelma

Tilaisuuksissa käydään läpi raskaan paperiteollisuuden työehtosopimusneuvotteluiden tilannetta ja muuta ajankohtaista asiaa. Neuvottelutilanteesta paikan päällä ovat kertomassa Paperiliiton tes-neuvottelijat.

Tilaisuudet alkavat yhteisellä street food-tyylisellä ruokailulla. Tes-neuvottelijoiden väistyttyä lavalta, estradin valloittaa paperiliittolaisille jo entuudestaan tutut Krisse Salminen ja Heli Sutela. He viihdyttävät paikalle saapuneita stand up -show’lla, joka on varta vasten räätälöity paperiliittolaisille

Lähtö Pietarsaaresta 17.08

Klo 14.00 Wilhelmina (14.10 P:saaren linja-auto asema)

Klo 18.00 – 19.00 ruokailu, Scandic Oulu,

klo 19.00 – 21.00 asiaa ja viihdettä, Finnkino Plaza Oulu, sali 2

Perjantaina 18.08 lähdemme kohti Haaparantaa, missä on mahdollista käydä esim. Ikeassa

Perjantai 18.08

Klo 09.00 Lähtö kohti Haaparantaa

Perjantaina on mahdollisuus myös jäädä Ouluun jos ei halua käydä Haaparannassa. Linja-auto noutaa Ouluun jääneet kotimatkalla.

Perjantai iltapäivä kotimatka alkaa

Sitova ilmoittautuminen viimeistään 26.7.

Sauli Tiala 0408499798 , Petri Rintaniemi 0505111013 tai Thomas Melarti 0505486270 (UPM/AK) Matti Hautala 0400182292 (WALKI)

Pasi Manninen 0408499797 tai Markku Avela 0405852403 (BillerudKorsnäs)

Uutinen julkaistu: 20.06.2017