Paperiliiton XIII Motoristitapahtuma Paperiliiton XIII Motoristitapahtuma

3-5.8.2018

Paperiliiton Tampereen Ammattiosasto 50 toivottaa kaikki Paperiliiton motoristit tervetulleiksi Paperiliiton 13. Motoristitapahtumaan 3-5.8.2018

Tapahtuman keskuspaikkana toimii Nokian kylpylähotelli Eden (Cumulus Resort Eden Paratiisikatu 2 37120 Nokia)
Tapahtuman lopullinen aikataulu lähetetään osastoille ja yhteyshenkilöille myöhemmin.

Perinteinen lauantaina ollut kiertoajelu korvataan tänä vuonna Sotkanvirran risteilyllä.Lauantain Sotkanvirran risteily tapahtuu m/s Silver Sky laivalla, jonka matkustajakapasiteetti on 250, joten ensiksi ilmoittautuneet ja maksaneet ovat etusijalla, jos osallistujia on enemmän kuin 250. Tietoa risteilystä www.hopealinjat.fi

Tapahtuman osallistumismaksu 60 euroa/osallistuja.

(osasto 86 maksaa  jäsenen 60€ osallistumismaksun, jäsen maksaa majoituksen ja halutessaan T-paidan)

Sitovat ilmoittautumiset Mikalle! mika.sillanpaa@storaenso.com +358408655514

Tapahtumaan ilmoittautumisia otetaan jo mielellään vastaan, jotta pystymme kartoittamaan osallistujamäärää tarkemmin. Ilmoittautumisen yhteydessä laittakaa osallistujien nimet ja tieto haluaako ostaa t-paidan ja paidan koko.

Ilmoittautuminen ja maksaminen tapahtumaan viimeistään 29.6.2018 mennessä

Osallistumismaksu sisältää Lauantaina olevan Sotkanvirran risteilyn ja lauantai-illan iltaruokailun.
Osallistujilla on mahdollisuus ostaa halutessaan Tapahtuma t-paita. Paidan hinta tulee olemaan 15-20 euroa. Lähetämme tästä vielä maksamistiedot lähempänä tapahtumaa tulevassa viestissä.
Tämän kutsun ohessa on liite alustavasta ohjelmasta ja aikataulusta. Aikataulu ja ohjelma voi vielä hieman tarkentua mutta tästä viestiä tulee lähempänä tapahtumaa.
Lisäksi ohessa on tietoa majoituksen varaamisesta ja hinnoista. Lisäksi mukana muuta tietoa kylpylän palveluista. Kylpylästä on esitetty toive, että jos haluaa esimerkiksi kylpylän Spa:n palveluja olkaa ajoissa yhteydessä kylpylään mahdollisten hoitojen sopimiseksi. Yhteystietoja tähän alustavan aikataulun ohessa.
Tämän hetken tietomme mukaan huonekiintiöstämme on varattu noin puolet.
Lisätietoja tapahtumasta antavat: Mika Lahtinen (mika.lahtinen@ppp.inet.fi tai 0405576790)

Tässä linkkeinä:

Alustava ohjelma ja majoitustarjous