Puheenjohtajalla on asiaa 11.7.2019 Puheenjohtajalla on asiaa 11.7.2019

Tere!

Pakko tänne vissiin on jotain raapustella kun tälläset hienot sivutkin on. Mutta ei tää voi olla ainoastaan puh.joht. ja tiedotussihteerin sivut vaan kyllä tänne jokainen voi "avautua". Raapustukset vaan Katille (tai mulle) niin liitetään ne tänne, KIITOS.

Vetelee tää pääluoton tuuraus viimesiään. Maanantaina 15.7 takas sorvin ääreen. Ollaan ystävämme Jopen kanssa laitettu pääluottamusmiehen toimisto toimitalolla sellaseen kuntoon, että kyllä kehtaa Hanskin tulla töitä tekemään niin kauan kun löytävätten hänelle toimitilat tehtaalta.

N. 400kg vanhoja turhia papereita ja muuta roinaa lähti roskiin, laitettiin nätisti taulutkin seinille. Se on tämä nykyinen tietosuojalaki sellanen. että meni kyllä "historiaakin" mukana :(. Mutta minkäs teet, kun ei saa säilyttää niin ei vaan saa. Kiitoksia Jopelle avusta.

Vaikka nyt näyttää kovinkin synkältä niin kattelkaapa elokuun puolvälin jälkeen kuin puheenjohtajan nahka paistuu Puralan rantahietikolla (se on muuten se Paperiliiton ammattiosastojen kesänviettopaikka mihin KAIKKI paperiliittolaiset voivat mennä saunaan ja uimaan, talvellakin. Ja pientä korvausta vastaan voi vaikka yöpyä!).

Ja niin kuin tossa edellä jo viittasinkin niin Pääluottamusmieshän meillä nyt sitten vaihtu. Joppe lopetti kunniakkaan 25v kestäneen pääluoton homman ja Mentulan Hannu astu ruoriin. Kokenu kettuhan Hanski jo alkaa olla kun Jopen aisaparina ja luottamusmiehänä toiminu useamman vuoden. Pääluotto on vaan se meidän paras linkki työnantajan kanssa joten mikä vaan mieltä painaa töissä niin ettikää Mentula käsiinne, kyllä se jonkinlaisen ratkaisun löytää.

Syksyllähän pitää sitten taas kokoontua isolla porukalla valitsemaan Kuusanniemi-Voikkaa os.85 hallitus ja toimihenkilöt. Sehän on sitten se Pääluottamusmiehen tuki ja turva johon se voi nojata kun sillä on töissä vaikeaa. Joten hyvät työtoverit, tulkaa syyskokoukseen ja osallistukaa toimintaan. Tää koskee meitä kaikkia työssäkäyviä Kuusanniemi-Voikkaanos.85 jäseniä!

Muistuksena nyt kaikille!!!! Tää meitin talkkari Kati on tehny ison homman jotta pidettäisiin oikeen kunnon kesäjuhlat osastomme jäsenille. Koskee myös eläkeläisiä! Vaikka nykypäivänä on kaikellaista somea, fasepookkia, vatsuppia ja tehtaan omat sivut niin silti taitaa se "viidakkorumpu" olla edelleen se paras viestintäkeino. Joten! 30.8.2019 perjantaina tervetuloa vanhalle Kymin tehtaalla Pato Klubille (siinä Tuomon Luomun vierässä). Ja pankaa te harvat lukijat sana kiertämään, että ilmoittautuvat Kati Tähdelle 12.8. 2019 mennessä puh. 0503044722 jotta saadaan kerrankin juhlat jäsenistöllemme sekä heidän aveceilleen.

Kunnioittaen

Ismo Salminen

Paperiliiton

Kuusanniemi- Voikkaa os.85 ry.

Uutinen julkaistu: 11.07.2019