Paperiliiton, pääluottamusmiesten, puheenjohtajien ja työsuojelun TEAMS-katsaus 19.1.2022 Paperiliiton, pääluottamusmiesten, puheenjohtajien ja työsuojelun TEAMS-katsaus 19.1.2022

19.1 aamulla pidettiin Paperiliiton, UPM.n-pääluottamusmiesten, -puheenjohtajien ja t-yösuojelun TEAMS-tapaaminen vallitsevasta tilanteesta. UPM.n tehtailla työtaistelu pitää ihan muutamaa tehdasta lukuunottamatta .

Paperiliiton Puheenjohtajalla Petri Vanhalalla ei ollut uutta kerrottavaa. UPM.n johto ei suostu tapaamiseen eikä Valtakunnansovittelija ota asiaa käseteltäväksi johtuen osapuolten näkemyseroista. Lähipäivinä tulee tiedote kaikille tulevasta tilanteesta.

PRO.n lakko loppu maanataina 24.1.2022 mutta sillä ei pitäisi olla vaikutusta tehtaiden tilanteeseen.

Muistakaa lakkoavustukset, ruokakassi ja yhteiset tilaisuudet!

T.Pj ja PLM

Uutinen julkaistu: 19.01.2022

Kommentointi

Voidaksesi kommentoida artikkelia, kirjaudu sisään palveluun. Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia, rekisteröidy.