Lakko 2022 Lakko 2022

Lakko alkoi 1.1.2022 klo 6.00 työtaisteluna UPM:n haluttomuuteen tehdä muuta kuin konsernikohtaista sopimusta.

Lakossa ovat kaikki UPM.n Paperiliiton, Sähköliiton sekä PRO.n työntekijät.

Lakkovahdit porteilla 1.1. klo 6.00 sekä maanantaina 3.1 klo 7.00. Muuten päivystetään toimitalolla arkipäivisin 9-14.

1.1. Paperillon Jyri Peltpla kertoi jäsenistölle lakon syistä, seurauksista ja tulevaisuudesta. 3.1 Paperiliiton johto piti teams-kokouksen UPM.n pääluottamusmiehille, puheenjohtajille ja työsuojeluvaltuutetuille kysellen tehtaiden kuulumisista, sekä kertoen neuvottelujen jatkosta.

Kaikilla tehtailla on Paperiliiton työntekijöiden rintama pitännyt 100%, eikä harhaanastumisista ole kuulunut mitään.

Osastomme pyrkii järjestämään "tiedotustilaisuuksia" jäsenille sekä tiedottamaan mahdollisimman usein lakkotilanteesta sivullamme.

Pidetään edelleen pakka tiiviinä ja pää kylmänä.

T.Puheenjohtaja

Uutinen julkaistu: 04.01.2022

Kommentointi

Voidaksesi kommentoida artikkelia, kirjaudu sisään palveluun. Jos sinulla ei vielä ole tunnuksia, rekisteröidy.