Puheenjohtaja:

Elina Kivisalo

Hallitus ja jaostot

Tervetuloa Kauttuan osasto 7 sivuille!

Paperinvalmistuksella on pitkät perinteet satakunnassa. Jäsenemme työskentelevät Eurassa ja lähikunnissa paperinvalmistuksen ja -jalostuksen parissa.

Jujo Thermal Oy on japanilaisen Nippon Paper Industries:n omistama, vuonna 1992 perustettu, erikoispaperien valmistaja. Tuotteita ovat mm. lämpöherkkä kassakuittipaperi, erilaiset pääsyliput ja matkaliput, etiketit ja tarrat.

Samassa kunnassa sijaitseva Amcor Flexibles Finland Oy valmistaa joustopakkausmateriaaleja pääasiassa elintarviketeollisuudelle. Tehdas on osa alansa johtavaa ja maailmanlaajuisesti toimivaa Amcor Flexibles-pakkausryhmää. Pääkonttori sijaitsee Australiassa. Kauttuan tehdas on perustettu vuonna 1937.

Oy WestPak Ab on vuonna 2008 perustettu suomalainen yritys Säkylässä, joka myöskin valmistaa joustopakkausmateriaaleja lähinnä elintarviketeollisuuden tarpeisiin.

Rauman Lapissa sijaitseva Fredman Operations Oy valmistaa ruokasektorin ympäristöön tarkoitettuja hygieenisiä, kerta- ja pitkäkäyttöisiä ruoanvalmistuksessa tarvittavia tuotteita, pakkauksia sekä kokonaisvaltaisia pakkausjärjestelmiä.

Valmet Kauttua Oy:ssä ja Scandinavian Cable Service Oy:ssä työskentelee myös osastomme jäseniä.

Puheenjohtaja:

Elina Kivisalo