Yleistä tietoa Levistä, logosta pääsee Levin nettisivuille

Lomaosake Jäkäläporo

Osaston lomaosake Jäkäläporo Levillä Käyttöala n.80 m2 (54+26)

TYYLIKÄS SISUSTUS, TASOKAS VARUSTUS Huoneistot on sisustettu tyylikkäästi ja viihtyisästi, tunnelmaa luo mm. varaava vuolukivitakka. käytännölliseen ja tasokkaaseen varustukseen kuuluvat mm. astianpesukone, pyykinpesukone, kuivauskaappi, jää/pakastin- kaappi, mikroaaltouuni, pölyimuri, kahvinkeitin, leivänpaahdin, sähkövatkain, silitysrauta, CD-radio kasetti-soitin, väri-tv satelliittikanavat ja autoa varten lämpöpistoke. Käytössä on kaksi polkupyörää.

Lomalle mennessä ei tarvi viedä mukana wc/talouspaperia,tiskiaineita,eikä siivoustarvikkeita nämä on huoneistossa talon puolesta.

Jos lomalaiselta jää kuivamuonaa tarvikkeita esim. jauhoja, kahvia, mausteita ne voi jättää kaappeihin. ( Vanhentuneet on syytä poistaa ettei kaapit täyty pussukoista ) On sovittu muiden osakkaiden kanssa että näkyvillä olevat tavarat on lomalaisten käytössä.

Liinavaatteet pitää jokaisen viedä mennessään ( myös laudeliinat ).

Sijainti: Levihotellilta n. 3 km Etelärakkaan Osoite: Nulppotie 3 as. 1 B 99130 Sirkka

Viikon hinta A- viikot: 8 - 18 ja 52 350 euroa/viikko

B- viikot: 35---39 ja 51 250 euroa/viikko

C- viikot: 46---50 200 euroa /viikko

D.viikot 1---7, 19---34,40---45 100 euroa /viikko

Viikko alkaa Kalenteriviikkoa edeltävänä lauantaina klo 12.00 ja loppuu ko. viikon lauantaina klo 12.00

Jäsenen on maksettava osaston vahvistama viikon käyttöhinta eräpäivään mennessä. Avaimen saa Jämsänkosken keskusportilta virka-aikaan . Mikäli henkilö ei voi käyttää varaamaansa viikkoa, eikä hänen tilalleen saada toista lähtijää on hänen maksettava kuukauden hoitovastike osastolle.

EI KOTIELÄIMIÄ - KIELTO ON EHDOTON!

Yleistä tietoa Levistä, logosta pääsee Levin nettisivuille