Budjettikokous / Hallituksen kokous 2017 Budjettikokous / Hallituksen kokous 2017

- Budjetin valmistelu syyskokoukselle

TSV kuulumiset

- TSV valinnat tänä syksynä, lisätietoja M.Kosonen
- Lukituskäytäntö puhuttaa edelleen epäselvyyttä osastojen välillä
- Työterveyshuollon työpaikkakäynnit aloitetaan ensivuoden alusta, seuraavassa turvallisuustoimikunnan kokouksessa mietitään missä järjestyksessä osastot käydään läpi.
- Turvaliivin käytöstä ei ole vielä tullut päätöstä milloin sitä ei tarvitse osastoilla pitää.
- Metsä Group tarjoaa koko henkilöstölle mahdollisuuden kausi-influenssarokotukseen työterveyshuollossa, kaikilla toimi­paikoilla Suomessa. Tarjoamme nyt tämän lisäksi mahdollisuuden ottaa rokotus helposti biotuotetehtaalla, ilman erillistä ajanvarausta ja käyntiä Terveystalolla. Rokotteena on laajakirjoisempi rokote, Vaxigrip Tetra.Työterveyshoitaja Mari Oinonen-Hänninen Terveystalolta tulee biotuotetehtaalle rokottamaan influenssarokotuksia seu­raavina ajankohtina:
Ma 23.10.2017 klo 13.00-14.00, nh Muuntaja (1 krs)

Ke 25.10.2017 klo 11.00-11.45, nh Muuntaja (1 krs)

Ma 30.10.2017 klo 13.00-14.00, nh Muuntaja (1 krs)

Rokotuksiin ei tarvitse ilmoittautua etukäteen ja se on vapaaehtoinen.

- Pääluottamusmies Jorma Paajasen ja työsuojeluvaltuutettu Markku Kososen työpisteet sijaitsevat biotuotetehtaan 2.
kerroksessa neuvotteluhuone Kovalaa vastapäätä. Neuvotteluhuone Muuntaja tehtaan 1. kerroksesta on varattuna pääluottamusmiehen ja työsuojeluvaltuutetun käyttöön tiistaisin ja torstaisin kello 7 - 16. Paajanen ja Kosonen ovat tuolloin tarpeen mukaan tavattavissa Muuntajassa. Mikäli haluat tavata pääluottamusmiestä tai työsuojeluvaltuutettua em. tilassa , soitathan etukäteen tästä ”varausajastasi” heille.

Yhteystiedot:
Pääluottamusmies Jorma Paajanen

Työsuojeluvaltuutettu Markku Kosonen

Mari Oinonen-Hänninen (ent. Santakallio)
Työterveyshoitaja ja fysioterapeutti Minna Winter

BMS.n sairaanhoitaja Jenni Pajari , lääkäri Outi Valkonen ja Antti Hokkanen

- Työmarkkinatilanteesta  lisää Paperiliiton sivuilla -> https://www.paperiliitto.fi/tiedotus/tiedotteet.html

Uutinen julkaistu: 19.10.2017