Hallituksen kokous 2/2016 Hallituksen kokous 2/2016

Hallituksen kokous 15.3.2016

• Osaston jäsenille hankittujen takkien reklamaatiot valokuvan kanssa Mika Savolaiselle.
  • Fibrelle perustettu Turvallisuuden ohjausryhmä, joka kokoontuu kuukausittain käsittelemään ajankohtaisia turvallisuusasioita.Työntekijöitä ryhmässä edustaa TSV.
  • Ruokalan aulassa Turvainforasti 12.-13.3.2016 klo 9-15 - aiheena melu ja siihen liittyvät suojaimet.
  • Paperiliittoon perustettu 12 jäseninen työsuojeluryhmä, jossa käsitellään ajankohtaisia asioita tes- neuvotteluihin liittyen, sekä muita liiton ja työpaikkojen ajankohtaisia asioita. M- ryhmää edustaa ML Kyrö (Ä:ki), Halme (Kemi), Kuru (Simpele)
  • PLM kävi läpi Kilpailukykysopimusta ja siihen liittyvää neuvotteluaikataulua, paikallisia asioita mm. Tulevaisuuden tehtaat projektin tilannetta sekä Simpeleen päättyneiden YT- neuvottelujen tulosta.
  • Osaston Facebook sivujen ylläpitäjä on Mika Savolainen.

Uutinen julkaistu: 17.03.2016